Thursday, January 03, 2013

20 Safar: 3113

Assalamualaikum wbt!

Salam sejahtera dan selamat petang!

Hari ini merupakan ulangtahun Anis lahir ke dunia mengikut kalendar Islam iaitu 20 Safar 1434. Anis lahir pada 20 Safar 1410. Dan hari ini juga Anis menghadapi final exam untuk subjek Basic Environmental Laws. Sangat nervous sebelum jawab exam tadi! Anis exam petang, pukul 2.30. Alhamdulilah, selesai exam tadi lega sungguh rasanya! Gembira macam lepas ini dah tak ada exam, padahal Anis ada satu lagi exam iaitu Environmental Toxicology pada hari Ahad nanti. 

Alhamdulilah, syukur! Anis rasa semester ini, Anis dapat menikmati semula kemanisan dan kepuasan menjadi seorang pelajar. Yeay! 

Anis rasa lebih baik berbanding semester-semester sebelum ini. Anis berazam agar tahun ini, sempena Anis sudah menjangkau usia 25 tahun mengikut tahun Islam, Anis ingin menjadi lebih baik. Anis ingin mencapai dan mengejar kejayaan dan kebahagiaan di dunia dan akhirat. Anis yakin, tanpa usaha dan keyakinan diri Anis, tanpa redha Ilahi, Anis takkan mampu melangkah ke hadapan. Namun, InsyaAllah, dengan usaha gigih, doa ibu bapa, Anis yakin, Anis akan berjaya! =) 


No comments:

Post a Comment

Anis sedia terima komen daripada kawan-kawan. Terima kasih! ;)